Diplomacia Pública y Marca Ciudad como estrategias de comunicación global
Abstract
El objetivo de este número especial de Austral Comunicación es debatir sobre una de las cuestiones que ha tenido escaso desarrollo académico en el mundo hispanohablante, dentro del área de estudio de la Comunicación Global o Internacional, como se sigue denominando en algunos textos académicos anglosajones. Nos referimos, concretamente, a las disciplinas de Diplomacia Pública y Marca Ciudad, ambas entendidas como estrategias de comunicación exterior.
Downloads
Copyright (c) 2019 Marcela Pizarro
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The authors retain the copyright and guarantee the journal the right to be the first publication of the work. In case that a translation of the article already published in Austral Comunicación can be published in another journal, it is requested to record the original publication in the translated version.
The license used is CC BY-NC-SA, which allows sharing (copying and redistributing the material in any medium and format) and adapting (remixing, transforming and building on the material) under the following terms: attribution (acknowledge authorship) and non-commercial (the material cannot be used for commercial purposes). Update: February 1, 2022.
Austral Comunicación allows the author (s) to retain the publication rights without restrictions.