The transition from a journalistic-informative discourse to a scientific-university discourse
During a fieldwork experience
Abstract
---
Downloads
References
Alvarado, M. (1994). Paratexto. Buenos Aires: Oficina de Publicaciones del CBC.
Arnoux, E. (2002). La lectura y la escritura en la universidad. Buenos Aires: EUDEBA.
Carlino, P (2009). Escribir, leer y aprender en la universidad. Buenos Aires: Fondo de Cultura Económica.
Guevara, C. (2009, 23 feb.). Williamson: el dogma del holocausto y la mordaza. En: La revolución en su labe¬rinto. Obtenido el 1º marzo de 2009 desde http://blogs.clarin.com/cuba/2009/2/23/williamson-dogma-del-holocausto-y-mordaza
Moradiellos, E (2008). Introducción a las técnicas de trabajo universitario. En: El oficio de historiador. Madrid: Siglo XXI.
Torres, C, Fedorczuk, A. y Viera, A. (2007). Una aproximación a las prácticas de escritura en grupo en estudiantes universitarios de psicología. En: Tercer Encuentro de investigadores del Mercosur (14º: 2007: Buenos Aires). Memorias de las XIV Jornadas de Investigación: 9-11 de agosto de 2007. Buenos Aires: Facultad de Psicología, UBA.
Copyright (c) 2012 Alfredo Claudio Siedl
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
The authors retain the copyright and guarantee the journal the right to be the first publication of the work. In case that a translation of the article already published in Austral Comunicación can be published in another journal, it is requested to record the original publication in the translated version.
The license used is CC BY-NC-SA, which allows sharing (copying and redistributing the material in any medium and format) and adapting (remixing, transforming and building on the material) under the following terms: attribution (acknowledge authorship) and non-commercial (the material cannot be used for commercial purposes). Update: February 1, 2022.
Austral Comunicación allows the author (s) to retain the publication rights without restrictions.